att gå vidare i en ful tröja

Här sitter jag i ex:ets tröja. Av alla de saker hon hade utspridda hemma hos mig var den här tröjan det enda som var kvar när slutet kommit och gått. Jag har en tröja liggandes hemma hos henne också, såvida hon inte slängt den, men i övrigt var vi duktiga på att återbörda allting till dess rättmätiga ägare. Ingenting har förändrats, var sak på sin plats, förtränga att vi någonsin känt varandra. Jag brukar sova i tröjan eller ha den på mig när jag tvättar. Det är en rätt ful tröja, men det känns givande att bära den i husets allmäna utrymmen. Det står "DYKE" med stora bokstäver på ryggen. Första gången jag mötte en av mina kollektivkamraters mammor hade jag den på mig. Det var smart. Nu vet hon vad det är för typer hennes dotter bor med. Fullblodslesbianer som tvingar på oskyldiga heteron sin sexuella praktik .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback