killsex

Idag har jag haft sex med en heterosexuell man. Det känns jättekonstigt nu i efterhand. Det var ju liksom inte konstigt när det pågick, eller kanske lite konstigt eller snarare lustigt och jag tänkte mest "aha, åhå, jaså" och så. Och jag tänkte att "kukar gör mig fan inte tänd, men man kan göra annat och det är ju bra, men hallå, betyder det här att jag är flata?". Och det konstigaste av allt är att jag raggade upp honom på Qruiser kl 03 igår natt. Jag har liksom haft en Qruiser-kinky-sex-dejt. Säkert kommer det att ge mig cred nästa gång jag hamnar i en Sanning-eller-konsekvens-lek.

Kommentarer
Postat av: Anfield

detta bekräftar min lektion i skillnaden mellan att vara kåt på och bli kåt av. jag skulle säga att detta är ett klassiskt fall av bli kåt av.

2006-05-03 @ 16:04:34
Postat av: subkutan

Hmm. Ja. Jag känner ju som sagt inga lesbiska och det vore schysst om jag var det för då kan jag lära känna mig själv. "Jag har en lespisk kompis och det är jag." Å andra sidan kanske man inte ska dra alla kukar över en kam.

2006-05-04 @ 09:47:41
Postat av: yr one true lespian pal

tänker du att det är olust till köttkuk som gör en till läbba? jag har funderat på det där i förhållande till mig själv och kommit fram att plast is a-ok, flesh aint fresh. om detta är en tillräcklig signifikant kanske jag är din enda lespiska vän?

2006-05-04 @ 20:44:01
Postat av: subkutan

Ja, darling, det kan du få vara. Vi kan vara lesbiska tillsammans. :)

2006-05-08 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback