om man tar en japanare till Sverige

Kanske är det fult av mig att kapa saker från min blogg till min qruiserdagbok och vice versa. Av mina tre regelbundna besökare på den här bloggen (Kristina, Matti, Rebecca) har ju minst två qruisermedlemskap och läser där också. Och Rebecca, eftersom du är den jag delar alla mina hemligheter med kan väl ingenting av det jag skriver komma som en överraskning. Du vet ju redan precis allting om mig. Nej, det var inte sant. Hemligheter består av vilka jag ligger/vill ligga/har legat med. Jag hoppas att jag bloggar om mer än det. Hemligheter består även av Listan. Den kända listan över alla som jag har en crush på. Just nu finns det två namn på Listan. Och kanske en tre, fyra bubblare.

Igår tittade jag på TV. Jag lärde mig många saker. Prostatabroder Lasse sa att "Om man tar en japanare till Sverige så får han lika mycket cancer som vi andra". Det låter ju rättvist på något sätt. Och Sonja Åkesson sa någonting i stil med att "Jag ser mig inte som en pessimist. Det är väl snarare så att jag är en optimist som ständigt blir besviken".

Innan jag såg på TV gjorde jag andra saker. Till exempel var jag på en demonstration med enbart kinky-folk. Jag hade förväntat mig många fyndiga slagord och jag hade till och med knåpat ihop några egna som skulle passa. Men det förblev tyst. Jag tänkte att någon dominant jävel borde ju kunna styra upp det här. Men nej. De stod där i sina lack-kläder och sa inte ett ord. Jag är lite besviken. Och ja ja ja, jag hade kunnat börja skrika. Men ibland vill jag faktiskt inte vara den som leder.

Kommentarer
Postat av: reb

jag vill veta Listan! (eller vet jag redan det?, inte bubblarna iaf?)

2006-04-27 @ 12:38:57
Postat av: subkutan

Du ska få en full förteckning över bloggare nästa gång vi ses. Då ska jag även återlämna din fluga. Jag har inte glömt.

2006-04-28 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback