det är så det är

Jag gick och tänkte på ex:et att det är konstigt att det blev så här som det faktiskt blev att kanske saknar jag henne men förmodligen inte. Jag fick ju inte vara egen och jag gillar att vara egen att vara bara jag. Egen. Gränser är viktiga för en som inte har så lätt att hitta dem jag vill inte vara sammansmält hela tiden bara ibland. Jag tänkte hur såg hon ut egentligen försökte minnas hennes ansikte för i mitt huvud sa någon att hon var jättelik Anders Lundin. Tittade upp jag hade tänkt rätt länge gått omkring plötsligt var hon framför mig och jag låtsades inte se och inte hon heller och sen skrämde jag henne halvvägs över perrongen för att hon så gärna ville sitta i en annan vagn än den jag skulle sitta i. Jag tänkte livet är märkligt och både hon och jag är två störda individer och jag undrar om jag kommer att få se henne fly hela helgen när vi enligt ryktet ska befinna oss på samma festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback