här är mitt liv

Intrigerna fortsätter. Nu mejlar folk mig privat och berättar vilken liten elitist jag är. Men jag föredrar såklart att få sådana mejl skickade till mig direkt istället för att de görs till allmänhetens egendom på diverse mejllistor. Jag har skickat ett svar, antagligen ogenomtänkt och alldeles för aggressivt. Men jag kan ju faktiskt inte samarbeta med feminister som inte tycker precis som jag så vad kunde man vänta sig?

En tjej i min klass vill använda mig i ett socialpsykologiskt experiment och studera hur jag bemöts av olika människor i diverse situationer.
- För du ser verkligen speciell ut!
Fina människa, du skulle se mina vänner. Du skulle se oss på rad. Nej, jag är inte speciell, jag följer den akademiskt queera normen eftersom den här världen är ytlig och jag vill vara snygg för att få chans till fysisk närhet med de jag har en crush på. Och jag vet redan hur jag kommer att se ut när jag är 35.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback