kärleken

Jag trodde att jag hade slutat blogga men jag hade fel.

Det enda jag vill blogga om nu är Kärleken. Inte bara den lyckliga varianten utan den andra också. För den finns i mitt liv den med. I mitt analyserande av kärleken och alla relationer som passerade under 2006 fick jag en insikt om att kärlek faktiskt inte räcker till. Nej. Ibland spelar det ingen roll hur kär man är, man passar inte ihop, man kommer aldrig att få det att fungera, det är lika bra att ge upp på en gång för kärleken övervinner inte på långa vägar alla hinder. Jag ska skriva en bok, Love is not enough, och bli nästa Dr Phil. Relationsexpert, det känns som mitt framtidsyrke. Jag fick även insikten "allt är ditt jävla fel, inget är mitt ansvar, lägg ner". Det kan förmodligen också bli en bästsäljande bok.

Kommentarer
Postat av: reb

ag tror att det blir en bästsäljare. och det är aldrig ens eget ansvar. aldrig.

2007-01-15 @ 00:06:03
Postat av: Ili

Man får juhv heller inte glömma att man faktiskt är Psykiskt sjuk. Tom lagen säger juhv att man inte behöver ta ansvar för sina handlingar då.

2007-01-16 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback