happy pride

Happy Pride, nej det är inte happy, det är nu som jag drömmer om en gammal crush varje natt, imorse vaknade jag med fötterna på huvudkudden, jag blir helt dampig av att drömma om henne, jag hatar Pride, jag hatar henne, nej jag hatar henne inte, jag hatar att hon inte försvinner ut ur mitt huvud. Jag avskyr att den enda dj-förfrågan jag fått under prideveckan måste jag av princip tacka nej till, om jag nu ens hade varit välkommen, det vet jag inte. Äh. Happy Pride. Happy jävla bajsPride. Happy jävla alla-intriger-kommer-nära-och-ångesten-finns-överallt-Pride. Happy alla-ligg-på-ett-och-samma-ställe-Pride. Och hur ska man komma in på Slick efter paraden? Vem ska man ligga med för att få stå på gästlistan? Nä, jag och Greta står över det där, vi ska ha vårt eget Happy Pride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback