mina ex-pojkvänner, del 1

Om någon missade det så kom jag till Slick i lördags ihop med min ex-pojkvän. Det gick över förväntan att umgås med honom, det tog säkert nästan en timme innan vi började tjafsa.
M: Mina bröstvårtor är alldeles styva, titta!
J. Jag ska nog gå och prata med någon annan.
M: Titta Linn, vad styva de är!
L: Ja. Oj.
M: Vad säger du Johanna, tjejen i baren är väl snygg?
J: Jag objektifierar inte kvinnor, jag är feminist.
M: Men man kan väl tycka att någon är snygg?
J: Jag tänker inte så, folk blir snygga när jag lär känna dom.
L: Va? Men du brukar ju spana...
J: Tyst.
M: Ska vi gå hem till mig och dricka vodka?
L: Ja, det kan vi göra.
J: Jag går till Carmen. Ses sen.
Men när jag kom tillbaka till Slick undvek han och jag varann. Det var nog lika så bra.

Igår var för övrigt första gången någonsin som jag inte behövde visa leg på systemet. Jag börjar se gammal ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback