hacka, gräva, skotta, såga

Jag är medlem i en massa communities, men de flesta av mina konton är rätt inaktiva, jag glömmer bort deras existens. Självklart finns jag på Helgon, det är ett arv från den gamla goda goth-tiden. Sällan besöker jag den sidan, men när det stod klart för mig att många jag känner använder sig av Helgon återupptog jag det igen. Jag fick skämmas över gamla dagboksinlägg ("Har JAG skrivit det där? Med alla dessa fula smileys och töntiga resonemang som försöker vara roliga/djupa/speciella? Ajajaj") och möta gamla spöken ("Nära vän? Martin?? Det var det värsta! Men hallå, kan man inte avsluta relationer utan den andras gokännande? Ajajaj"). Sedan rustade jag upp min sida och jag är ju så jävla rolig. Min presentation känner inga gränser. Subtil ironi? Kanske. Eller sarkasm tills man spyr.

 AttitydSlampaSamt även slyna, slacker och självgod.
 Sexuell läggningObesvaratSå jävla queer.
 CivilstatusDejtarWell, I’m the queen of slut town.
 IntressenLitteraturOch diverse subversiv verksamhet.
 BoendeKollektivYllebraxen. Kanske Hålet.
 PolitikRadikalQueer anarkafeminist och jävligt arg.
 SexlivLösaktigWell, I’m the queen of slut town.
 HårKnullrufsWell, I’m the queen of slut town.
 DrickerKaffeFör att orka knulla.
 MusiksmakSynthTyskt och 8-bitar. Och annat.
 MusikfavoriterWelle. And One. The Smiths. Post play. Lesbians on ectasy. Depeche. Covox. Vive la fête. Puss. Le Tigre. Rational Youth. The Knife. Freezepop. Jeans team. Dirty Princess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback