dessutom

Jag vill vidga mina vyer, hitta nya platser utanför bubblan. Inte gjorde någonting ont ikväll, men jag orkar inte med alla konsekvenser och alla hemligheter. Jag kände mig ändå lycklig, trots att det var fel. Jag skulle ju sitta ensam i ett hörn med basgruppen och låta varma tårar skölja över den stora, varma famnen. Men det var lycka, dans, pussar, skratt, skämt och pinsam allsång. Jag har inte mått så här bra på flera dagar. Och jag betedde mig inte som en vuxen individ mot hjärtekrossaren, det ska erkännas. Men jag har respit, mitt trasiga hjärta kan säkert ursäkta en massa drygheter på fyllan. Och sen kom jag hem, läste mejlet och allt kändes bra. Det här kommer att bli bra och man kan älska människor på så himla många sätt. Förälskelse är flyktbart medan vänskapsrelationer återfinns i en helt annan division. Fast just nu ska jag bara stänga av och tänka på något annat. Och sova. Sova är det bästa. Igår vaknade jag av att jag skrek "fucking asshole!", vilket var konstigt. Men mest roligt. Och kanske lite pinsamt. Tur att jag var ensam. Idag tänkte jag "jag har inte varit så här mycket singel på en hel evighet. Well, först till kvarn får först mala" och att jag borde lägga ut det i min Qruiserdagbok. Men det verkade lite väl lågt. Lite som en kontaktannons liksom. "Jag ser bra ut enligt experter och du ska vara känslomässigt stabil. Alla får svar." Fan, jag vill verkligen ligga. Jag har inte haft sex på flera veckor. Det suger att helst av allt vilja ligga med människor man är förälskad i, det begränsar urvalet.
Jag tänkte att jag i allmänhet faller för tre saker: androgynitet, självsäkerhet och oåtkomlighet. Men det är inte sant. Jag faller för galna, roliga och jättesnygga människor. Helst med psykisk problematik. Om du uppfyller dessa krav har du 50 % större chans att få ligga med mig jämfört med personer som inte innehar dessa egenskaper. Men oroa dig inte, jag är rätt slampig och kan tänka mig att ligga med de allra flesta. Fast helst med någon som jag är förälskad i. Som sagt. Tack och godnatt. Puss puss ta hand om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback