lördag

Det är lite luddigt som så mycket annat som sas igår men jag tror att en person kan ha sagt att anarkafeminister inte längre är skrämmande i hens ögon och att det är tack vare mig. Eller så var det tvärtom.

Jag har fått en stalker. Eller snarare så har jag vetat om det länge eftersom jag är så satans uppmärksam men nu har i alla fall personen öppet medgett det som någon form av invit eller whatever. Och, mitt mest konstruktiva dejtingtips idag: man ska inte vara öppen med sitt stalkande så länge som man inte har distans till det och oftast inte ens då. Att få omkull någon genom att framställa sig själv som en stalker är en svår konstart som sällan lyckas. Man uppfattas lätt som skrämmande, inte charmig, när man stolt visar upp alla kunskaper man har om en person man aldrig tidigare pratat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback