kärlekarna

- Såg ni vilka moments vi hade? Det var helt fantastiskt!
- Ja, vi såg.
- Är det sant? Gjorde ni?
- Ja. Eller, jag såg att DU hade moments i alla fall. Det var många djupa blickar från ditt håll.
[den tredje räddande parten kommer in i samtalet]
- Nämen så kan du väl inte säga. Ni verkade i alla fall ha väldigt trevligt ihop och JAG såg säkert ett moment eller två.

Kärlek gör sig uppenbarligen bäst inuti mitt huvud och det är ingen som helst idé att dra in andra människors åsikter i det hela. Jag har nästan en fru, tackar som frågar. Hon vet kanske inte om det men vi har helt fantastiska moments då vi drunknar i varandras ögon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ÄLSKAR att vara den tredje, räddande partern. Du har TUSEN MOMENTS! I SWEAR/T

2006-10-17 @ 21:57:45
Postat av: subkutan

Ja, JAG har tusen moments. Men hon den andra är faktiskt också med. Ibland. Även om hon inte fattar. Men tack för räddningen i vilket fall som helst, du är min riddare i rustning.

2006-10-17 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback