jag ser en fitta på din arm

Lagom till att min dvd gått sönder damp ytterligare en säsong av Buffy ner i brevlådan. Att kalla mig frustrerad vore att underdriva å det grövsta.


Jag har inte sovit hemma på flera dagar. Jag är en sådan praktslampa. Men det visste ni ju redan. Jag har faktiskt legat med ALLA. Och om du tror att vi två inte har legat med varandra minns du fel. Eller sysslar med förträngande/förnekelse/alkoholism eller någon annan effektiv försvarsmekanism. Vilket jag inte förstår. Jag är rätt bra på sex. Kanske inte bäst, men helt okej. Jag är rätt öppensinnad och uthållig. Jag har inga kroppskomplex som hindrar mig från några poser/ställningar/platser. Jag vet på ett ungefär var en klitoris sitter och Luce Irigaray har lärt mig att "kvinnor har i själva verket otaliga könsorgan. Hon har könsorgan lite varstans". Så när jag gnuggar frenetiskt på din arm beror det på att jag har hittat en fitta där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback