all jävla skitmusik

DC++ är min nya bästis men det hjälps liksom inte när det enda jag vill lyssna på är Fan fan fan och hur patetisk får man bli men kom igen det är Thåström.

Det var saker jag skulle skriva om, sådant som är viktigt. Nu är det tomt i huvudet. Fast jag har funderat lite på att börja med politiskt korrekta bokrecensioner i den här bloggen eftersom min argumentation för diverse paradigmskiften verkar utebli och inte blir det så värst mycket snusk heller.

För ett tag sen sa en person till mig att "höhöhö, tänk om man skulle fixa dig en blinddejt och så skulle den blinddejten vara värsta radikalfeministen, höhöhö". Jag drar därmed slutsatsen att personen ifråga ser mig som värsta queerot. Jag ska förresten bli skickad på blinddejt. Jag har inga egentliga krav, men uppenbarligen inga radikalfeminister. Eller jo, jag kan nog handskas med det också.

H sa att "om det här var mitt rum, så här skulle man bo, litet, med en säng och jag skulle ligga med min tjej i sängen och sen skulle vi klättra ut på taket, vore inte det det bästa?" och jag sa "ja".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback