det finns inga finsktalande homogays

Idag ringde Sveriges Radios finska avdelning till mig och ville ha med mig i deras pridespecial men det gick ju inte eftersom jag inte talar finska. Kvinnan i luren suckade och frågade om jag kände till någon finsktalande priderelaterad person utöver Tiina Rosenberg. Men nej. Och är inte det konstigt? Finnar är väl en av de allra största "invandrargrupperna" i "Sverige", det borde finnas en hel drös med finsktalande homos. Var är ni? Ringa SRs finska sektion, de behöver er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

prata med elin, vår gamla kursare, hon känner dom (de finsktalande homosarna i stockholmstrakten alltså)

2006-07-31 @ 21:54:09
Postat av: erika

men det här är ju inte kruser så jag är ju inte osynlig om jag inte anstränger mig och skriver mig synligt. /erika. så. det var bättre

2006-07-31 @ 21:55:38
Postat av: erika

det var ett "inte" för mkt i ovanstående. och det beror inte på alkohol (då kunde du fått ta hand om mig) det beror kanske på att jag egentligen jobbar. måste sluta med det

2006-07-31 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback