hej nu är jag hemma igen och igen och igen

Jag har varit på Arvikafestival och det var fint. Jag hittade nya kamrater och gamla. Jag försökte praktisera min bisexualitet lite mer, men alla killar jag tyckte var gulliga var minderåriga eller bögar eller bådeoch. Och bögarna var inte lika queer som jag och de minderåriga ville jag inte ge mig på. Bisexualiteten går inte så himla bra men jag ger inte upp. Hur svårt kan det vara? Men man måste faktiskt inte vara bi för att vara lyckad och man måste inte hångla på festival. Jag var tokfull och anföll artistcampingen istället. Och jag var på brandtalsbingo och lackade ur på en tjej från Ungdomens Nykterhetsförbund som sa att "eftersom jag inte dricker riskerar jag inte att bli våldtagen" och nu ska jag skicka henne ett argt mejl, men inte för argt, hon såg ut att vara typ 15 år och jag tror att hon inom tre år kommer att sitta där med en öl i handen för sådana fanatiker håller aldrig fast vid vad de tror på. Då ska jag fnissa och fråga "men hallå, ska du verkligen dricka, tänk om du blir våldtagen?" och bjuda henne på en öl till och förklara grejer kring våldtäkt och alkohol. Just det, det var ju band också, en massa bra musik. Jag såg The Knife men somnade. Sen var det mest tysk synth för hela slanten och Slagsmålsklubben såklart. Jag vill också ha en mantel och stå i rampljuset och göra ljud. Om du har utrustningen till att göra 8-bitarsmusik, hör av dig till mig. Jag kan ingenting om sånt men jag lär mig snabbt och jag gör mig jävligt bra på scen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback