bitterhetens syllogismer

Jag önskar att det vore möjligt för tjugo flator/bin att vistas i en biljardhall och kunna vara berusade ihop utan att hälften hånglar, intrigerna frodas och människor stormar ut. Och det vore fint att slippa bli tafsad på och upptryckt mot väggar. Jag har nog aldrig varit så asexuell som igår. Men det kan ju förstås vara så att jag är bitter över att jag inte fick dansa tryckare och att min superhemliga förälskelse hånglade med någon annan. Fast meningen med att jag går ut är inte att prata om hur snygga folk är eller att hångla med så många som möjligt. Jag vill ha skoj med mina vänner, inte få tungor intryckta i min mun. Men jag ska inte moralisera över alla dom som uppenbarligen har det som sitt främsta mål. Jag är nog bara gammal och bitter.

Kommentarer
Postat av: Junior

Jag håller med. Det viktigaste är INTE att hålla tungan rätt i mun, utan att hålla tungan i RÄTT mun!

Postat av: Subkutan

Ja. Jag väntar med spänning på den backlash som ofelbart kommer att inträffa inom en snar framtid. Det här utbredda slampandet kan inte fortgå i evighet.

2006-03-26 @ 14:38:02
Postat av: Subkutan

Det jag menar är att jag tror att folk snart kommer börja praktisera monogam tvåsamhet med tillhörande avhållsamhet. Och det kommer givetvis att komma en backlash även på det.

Och jag är för övrigt förbannat inkonsekvent. Jag kommer med all säkerhet att gå in i en lättfotad period snart igen, förmodligen imorgon.

2006-03-27 @ 01:02:37
Postat av: Emma

Periodare, relationsknarkare, det finns så många sätt att säga samma sak. Men jag tror jag fattar vad du menar. Jag kanske ska bli biologist och undersöka sambandet mellan min inställning till relationer och min menscykel. Eller inte.

2006-03-27 @ 19:59:08
Postat av: Subkutan

Annars ser jag lobotomi som en möjlig lösning.

2006-03-28 @ 17:34:25
Postat av: Emma

Lobotomera äggstockarna, kanske.

2006-03-28 @ 20:07:54
Postat av: Subkutan

Emma: Eller tänka på bajs. Hela tiden.

2006-03-31 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback