there's a light that never osv

- Jag tycker att det är jobbigt att inte veta. Jag vill ha etiketter på saker, känna att jag har koll. Typ "Vi är tillsammans och är mono" eller "Vi knullar på regelbunden basis, men sen är det inte mer med det".
- Men vaddå, du får ta det lugnt. Sånt där bestämmer man inte på en gång, det tar tid att inleda en relation och att klura ut vad man vill.
- Det suger. Jag är för otålig för det.
- Det du vill ha är ju att fråga chans! Och sånt slutade vi faktiskt med på mellanstadiet.
- Jag tycker att det var ett jättebra system! "Får jag chans på dig? Ja. Nej. Kanske."  Det var praktiskt.
- Visst, men faktum kvarstår: det la man av med i mellanstadiet.
- Jag slutade faktiskt inte med det förrän i gymnasiet.
- Men själva spänningen med att dejta är att inte veta, att det är osäkert i början!
- Spänning suger. Jag vill ha svar NU.
- Ta det lugnt, du har all tid i världen.
- Om jag dör imorgon kommer du ångra att du sa det där.

Kommentarer
Postat av: reb

det är ett jättebra system, att fråga chans. aldrig att förpassa som mellanstadieaktivitet. hur ska du/jag/någon kunna veta annars? skriv på en behändig lapp!

2006-03-14 @ 22:33:25
Postat av: matti

På den tiden gjorde man slut på lapp också (Det Hände Mig), nuförtiden kan en ju längta efter såna behändiga och kommunikationsfria lösningar.

2006-03-15 @ 00:28:17
Postat av: subkutan

Jag gör fortfarande slut via lappar. Mycket behändigt, verkligen.

2006-03-15 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback