mitt liv som anarkafeminist

Jag vet att det finns få saker som jag häcklat så mycket som fulla anarkafeminister som stjäl chips på 7Eleven. Just därför blev det extra pinsamt när jag väl stod där med chipspåsen i handen i lördags och Hanne som skrek i mitt öra att "Men Johanna, har DU snattat chips? Vad tycker du egentligen om anarkafeminister som gör sånt?". Men till mitt försvar vill jag påpeka att det var på Pressbyrån och inte 7Eleven. Dessutom var det inte jag som stal chipspåsen. Jag hade inga händer över. Det var min partner in crime som stal påsen medan jag var fullt upptagen med att hålla mig fast i henne för att inte ramla omkull (som tidigare nämnt: jag har stora alkoholproblem. Jag ska klicka på länken till häger under Sök vård).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback