Tre saker:

1. Jag har en konstig form av tourettes som får mig att utan förvarning haspla ur mig namnet på nån av de som jag är lite hot på. Oftast sker detta på tunnelbanan. När jag är ensam. Det händer även innan jag ska somna.
2. När jag jobbar natt tittar jag alltid under sängen innan jag ska sova. Jag letar efter psykopater. Tidigare tittade jag även i garderoben, men sen insåg jag att den är så full med skit att det som mest skulle kunna få plats en galen mördardvärg där. Jag väljer dock att inte tänka alltför mycket på detta eftersom det kommer resultera i att jag faktiskt tror att dvärgen finns där.
3. Möter jag en hund på gatan är jag övertygad om att den känner av mina speciella energier och att den tänker "kompis!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback