Vårdguidens alkoholvanetest

"Du fick mellan 14-40 poäng på testet. Denna poäng tyder på att du har stora alkoholproblem. Du ligger bland en procent av den kvinnliga befolkningen som har  mest riskabla alkoholvanor.

Troligen har du både sociala och medicinska problem.  Om du bor i Stockholm råder vi dig att söka hjälp vid din närmaste lokala beroendemottagning eller vårdcentral. Klicka på länken till häger under Sök vård."

Jag tror att jag dör av skratt. "Klicka på länken till häger under Sök vård"???

Gör testet du också och upptäck att dina queerklubbsbesök kommer att resultera i en för tidig död.


Kommentarer
Postat av: rebbix

vi kommer att dö tillsammans. jahaja. det var det det.

2006-05-30 @ 19:28:18
Postat av: mammas lilla

jag behöver inga test. jag frågar min maghåla som svarar med ett fffffrrrrrzzzzz. däremot behöver jag hjälp med att få veta vad det betyder.

Postat av: subkutan

reb: Det är fint. Lite romantiskt si så där. Vad sägs om en öl eller sju i helgen?

mammas lilla: Klicka på länken till häger under Sök vård. De kan säkert hjälpa dig.

2006-05-30 @ 19:47:47
Postat av: reb

jag känner att jag ser fram emot vår gemensamma romantiska (icke)framtid. ja! vi firar det med öl!

2006-06-01 @ 16:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback