we used to be kids

Jag har en rätt stor samling bilder på mina vänner när de var tonårskids med svart hår och kajal. Det är fint att nästan alla som jag känner har varit popgother/pandor/alternativa/esteter och när jag har tråkigt tittar jag på dem. Defekt-bilderna är uttjatade, det här är bättre. Forskaren i mig ser länken mellan gothrelaterad ungdomssubkultur och vuxen queerighet samt även grupptillhörighet-issues men orkar inte utveckla eller att ta tag. För allt måste inte analyseras, det kan bara få vara.


Kommentarer
Postat av: Jakob

Snubblade över din blogg när jag sökte på "queerkritik" och "radikalfeminism", värsta turen tycker jag för bloggen e fan asrolig. Fortsätt skriva!

2006-11-03 @ 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback