det är så det är

Jag sitter i mitt hus vid fjorden och har hemlängtan. Jag vet att det bara har gått fyra dagar sedan jag lämnade Stockholm. Men själva vetskapen om att det här är mitt liv nu i flera månader gör att jag inte kan tänka rationellt. Jag vill åka hem.

Tack gud för trådlöst bredband.
Tack gud för Cissi.

Och
 
jag låtsas att jag inte alls är ensam i min säng,
jag låtsas att det är nära till alla platser jag saknar.

Jag försöker att inte tänka på alla dagar som är kvar tills att jag får göra det jag helst av allt vill.

Äh, jag har det rätt fint. Lyssna inte på mig. Jag lyssnar nämligen på Morrissey och är sentimental.

Kommentarer
Postat av: Tackyandproud & D-man

Vi saknar dej också!

2006-09-03 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback